Particulieren kunnen bij Plus Home Services terecht voor hulp in het huishouden in het kader van dienstencheques: poetsen, strijken, koken en boodschappen doen.
88% van de thuishulpen bevestigt deze taken met plezier uit te voeren en 73% heeft bij het opstaan ’s morgens zin om aan het werk te gaan en is zelfs trots op zijn/haar werk.
De meeste thuishulpen krijgen bij opstart klanten toegewezen door de kantoormedewerkers. Ongeveer 50% van de bevraagden heeft echter ook zelf al klanten meegebracht naar Plus Home Services.
“Dat 91% van onze thuishulpen blij is met de klanten waar hij/zij werkt, is voor ons zeer goed nieuws,” aldus personeelsdirecteur Erika van Lier, “tevreden en betrokken werknemers zijn immers trouw aan het bedrijf en zorgen dat het personeelsverloop beperkt blijft. We willen er dan ook alles aan doen om op dit elan verder te gaan.”
Wat waren de belangrijkste resultaten?
Omtrent de klant :
77% van de thuishulpen heeft klanten via PHS verkregen.
Ongeveer de helft van de thuishulpen heeft ook klanten meegebracht naar PHS. 91% van de thuishulpen is blij met de klanten waar hij/zij werkt.
91% van de klanten zijn vriendelijk en attent.
93% van de opdrachten die de thuishulp krijgt zijn duidelijk.
81% van de klanten laat aan de thuishulp weten wat ze van het werk vinden.
94% van de klanten laat aan de thuishulp weten dat ze vakantie nemen.