Plus Home Services
  • Home
  • Thuishulp aanvragen
  • Kantoren
  • Diensten
  • Dienstencheques
    • Info over dienstencheques
    • Aankoop van dienstencheques
    • Zelfstandige mama’s
  • Jobs
  • Contact
  • CORONA
  • NL

Brief aan onze thuishulpen

  • Home
  • Nieuws
  • Brief aan onze thuishulpen

“IK” ben de belangrijkste bij Plus Home Services.
Lees dit gerust luidop en wat ons betreft: zeg het gerust elke keer je naar een klant vertrekt of elke keer je een PHS-kantoor binnenstapt.

Zeer egoïstisch zou je denken?

Neen hoor: IK doe mijn job goed. IK doe mijn job graag. IK zorg ervoor dat de mensen rondom mij tevreden zijn.

Dit uit zich zelfs op verschillende vlakken:

Veiligheid: ik zorg ervoor dat mijn fiets in orde is en mijn lichten werken. Ik draag veiligheidsschoenen en gebruik degelijk ergonomisch materiaal om te poetsen.

Is er tóch iets mis? VERWITTIG STEEDS EEN MEDEWERKER VAN JE KANTOOR.

  • Correctheid: Ik werk volgens de uren die in mijn contract staan.

Is er tóch een afwijking? BRENG STEEDS EEN MEDEWERKER VAN JE KANTOOR HIERVAN OP DE HOOGTE.

  • Kwaliteit: Ik doe mijn werk met de ingesteldheid om de beste te willen zijn. Dit zal misschien niet altijd lukken en dan stel ik me ook open voor kritiek. Kritiek is een vraag “om het beter te doen zodat je er samen beter van wordt”. Ook opleidingen bieden hierbij vaak een oplossing.

Krijg je onrealistische kritiek? BESPREEK DIT STEEDS MET EEN MEDEWERKER VAN JE KANTOOR.

  • Klantvriendelijkheid: Zoals in vorige blogbericht ook al vermeld: “Geef en je zal krijgen.” Ook je klant kan zeggen: “IK” ben de belangrijkste bij Plus Home Services, maar we verwachten ook van de klanten dat zij “geven” (en niet alleen dienstencheques)!

Is dit niét het geval? SPREEK EEN MEDEWERKER VAN JE KANTOOR HIEROVER AAN.

  • Respect: Ik toon respect en ik krijg respect terug.

Stelt zich hier tóch een probleem? MELD DIT AAN EEN MEDEWERKER VAN JE KANTOOR.

Ook wij, Plus Home Services, moeten er voor zorgen dat “IK” dit allemaal kan verwezenlijken.

  • Veiligheid: Wij verplichten al je klanten om je steeds in veilige omstandigheden te laten werken. Wij stellen gratis aangepaste werkkledij ter beschikking en we werken erg hard aan ons Preventie- en Veiligheidsbeleid.
  • Correctheid: Wij betalen je een eerlijk en correct loon uit en volgen alle wettelijke bepalingen hieromtrent. Wij doen veel inspanningen om steeds je gevraagde uurrooster te respecteren

  • Kwaliteit: Door het aanbieden van opleidingen en het zoeken naar de perfecte match tussen thuishulp en klant, streven we steeds naar de beste kwaliteit. Kritiek nemen we ter harte zodat we hieruit kunnen leren; bij onterechte kritiek, treden we op.
  • Klantvriendelijkheid: Na ons klantenbezoek moet de weg open liggen om zorgeloos alle afspraken na te komen. Verandert er tóch iets, dan behandelen we dit op een vriendelijke en beleefde manier. Ook klachten pakken we op die manier aan.

  • Respect: Wij gaan respectvol om met elkaar en we verwachten dit ook van onze klanten. Als zij dit niet doen, dan reageren wij hierop.

 

IK ben de belangrijkste en IK geef aan verschillende andere IKKEN: er is dus steeds veel meer te krijgen dan te geven!

Onze diensten

Huishoudhulp
Strijkhulp
Poetshulp
Voor zelfstandige moeders

Plus Home Services

Over ons
Vind een kantoor
Onze partners
Contact
Hoofdzetel

facebook twitter LinkedIn

Werken bij PHS

Solliciteren als thuishulp
Solliciteren als bediende

Quick links

Bel gratis voor info
Nu thuishulp aanvragen
Info over dienstencheques
Laatste nieuws
Dienstencheques kopen

Gebruiksvoorwaarden | Privacy